People Watching Right Now


Bahadır Tatlıöz - Masal


Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Опубликованный: 10 months ago
Bahadır Tatlıöz'ün, 3 Adım Müzik etiketiyle 2013 ylında yayınlanan "Masal" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.

Söz & Müzik: Bahadır Tatlıöz

Türkçe Pop oynatma listesi: http://bit.ly/ndm-turkcepop
Yeni Hit Şarkılar: http://bit.ly/ndm-hitsarkilar
netd müzik’te bu ay: http://bit.ly/ndm-enyeniler

netd müzik, Facebook'ta, http://bit.ly/ndm-facebook
aynı zamanda Twitter'da, http://bit.ly/ndm-twitter
bir de Instagram'da! http://bit.ly/ndm-insta
Peki YouTube kanalımıza abone oldunuz mu? http://bit.ly/2d8ihWS


comment  Комментарии

Ulan ilk dinlediğimde şıllığın biri yüzünden aşk acısından kuduruyodum ve netd de değildi video.izlenme sayısı 3 bin falandı.5 yıl nasıl geçti?bi süre aşk acısı bir sürü karı kız,sonra son 1 yıl düzenli ilişkisi sonra aha işte burdayım...Burdan da Yaşar Kurt / Ver bana düşlerimi...Sonrası bol sigara bol efkâr sabahın 5 i 😒😒😒

5 months ago

Since 2013

5 months ago

:D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubeu_jp__p

9 months ago

:D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtube8P_3PEy

9 months ago

:D oha aleyna tilkinin ifşası yayınlanmış bakın http://jehejavayezosiyap.tk/?youtubep6viRZ_

9 months ago

Huzur veren tek ses ❤Muhteşem her zaman ki gibi

9 months ago

Yüreğine sağlık 👏👏👏👏

10 months ago

Bu adamın 41 yaşında olduğunu öğrendiğim de şok olmuştum.

10 months ago

Son zaman şarkılarından sonra güzel geldi <3

10 months ago

+ Bana masal anlat dedim.
- Ben masal bilmiyorum dedi.
+ Bende zaten masallara inanmıyorum dedim.

10 months ago

+Bana bir masal anlat dedim.
-Ben masal bilmiyorum dedi.
+Bende zaten masallara inanmam dedim.

10 months ago

Ses güzel abi nolacak işte durum ortada

10 months ago

Harikasın bahadır tatlıöz

10 months ago

Olağanüstü bir sesin var ama değerin bilinmiyor :/

10 months ago

Süper ❤️💚💙

10 months ago

Kimsenin aklına fikrine tahamülüm olmayan bir halim var.
Kolayca kalp kırmaya mecalim var
Sevgili Bahadır o kadar haklısın ki..

10 months ago

Şarkı ünlü olmadan buradaydık deriz

10 months ago

SENELERDİR DİNLERİM BU PARÇAYI

10 months ago

O kadar saçma şarkı bildirimi geliyor bu gelmedi 😠 yeni gördüm

10 months ago

06/11/2017 12:50 -- 104.483 vues
Auj c'est la reprise des cours :(

10 months ago

ABONE olun seveceginiz videolar var

10 months ago

Gözlerine kurban be 😍😍😍😍

10 months ago

ARKADAŞLAR RİCA ETTSEM 1 DAKİKANIZI AYIRIP ATTIĞIM SON MÜZİĞİ DİNLEYİP LİKE ATIP ABONE OLURMUSUNUZ TEŞŞEKÜRLER ♥

10 months ago

Bahadır tatlıöz hayranları 😻

10 months ago

Eskimeyen sarkilardan bir tanesi daha 😍❤👍

10 months ago

film gibi müzik dinlemeden beğendim

10 months ago

kanalımdaki videoyu seyredin

10 months ago

Hiçbir yerden gelmeyenler +1

10 months ago

huzur ❤

10 months ago

unutmak istiyorum artik arkadas

10 months ago

Fatma Fatma bende oldum.d

10 months ago

youtuber video oldum

10 months ago

Fatma Fatma abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Adam gelmis muhtesem 👑👑👑

10 months ago

gül mine abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Yerimizi ayırtalım önden+1

10 months ago

ECE Azat abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Bahadırı görünce beğendi tuşu otomatik çalışıyor artık

10 months ago

Ses tonu Ciğer kanatıyoo be

10 months ago

Harout Tatarian abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Sırtındaki pink floyd the wall yazısını görenler

10 months ago

Burak Çakmak abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

I love everything about turkey people,cities,language, and especially food
😍😍 love from algeria😍😍

10 months ago

Please you become e subscriber

10 months ago

Mrhba mrhba

10 months ago

Girl Arabs الارهابيه المصريه abonem ol bende olayim

10 months ago

Netd üç dört seneki şarkıyı yeni paylaşıyor acayip 🤔🤔

10 months ago

İnan Bulut abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

selamun aleykum rica etsem kanalıma abone olup videoları izlermisiniz

10 months ago

tabiki abone oldum sende abone ol

10 months ago

Veysel Karadeniz abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

''Hani göğsüme yaslanırdın huzur bulduğun Tek yerindi peki nerdesin şimdi '' gece gece yapma be üstad..

10 months ago

Onur Tastan abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Bozmak yakisir sana.

10 months ago

Yalan Dünya abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

😍😍😍💔💔💔✨✨✨

10 months ago

Ñōødî 24 abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

ABONE OLL LÜTFENN

10 months ago

M.A.G TV bende oldum

10 months ago

tmm

10 months ago

M.A.G TV abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Sesinin karşiligini alamayan birini cizelim buraya

10 months ago

defne aybüke axk abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

144 . Yorum kalp birakirmisin

10 months ago

King Player abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Bahadır reis şarkı yapmış dinlemesek ayıp olur+1

10 months ago

Kro Baba abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

kötü

10 months ago

MERT KAYA abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

Ciğerden gelen yanık kokusu.

10 months ago

Emrah A abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

saçlar neden gitti bilen varmı moruqlarrrr

10 months ago

eyw

10 months ago

buse erdem abonem olurmusun bende olayım

10 months ago

buse erdem eski klip

10 months ago